اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد؛

واریز ۱۴ میلیاردی سرانه مدارس تهران به زودی

واریز ۱۴ میلیاردی سرانه مدارس تهران به زودی
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از واریز ۱۴ میلیاردی سرانه مدارس تهران خبر داد و گفت: این اعتبار برای مناطق 19 گانه شهر تهران در نظر گرفته شده که به‌زودی به حساب مدارس واریز خواهد شد تا بخشی از نیازها تأمین شود.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مانور بازگشایی مدارس تهران واقع در دبستان شاهد تقوا پیشگان به تامین اعتبار ۱۴ میلیارد تومان سرانه مدارس تهران اشاره  کرد و گفت: تامین اعتبار صورت گرفته به زودی به حساب مدارس واریز خواهد شد تا بتوانند برخی نیازها را تامین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بیان اینکه هرسال پروژه بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد، گفت: در واقع باید گفت استارت این ابر پروژه در تهران از اسفند ماه ۱۴۰۰ زده شد و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با  روسای مناطق قرار براین شد تا ۱۵ شهریور دیگر کاری در مدارس روی زمین نمانده باشد.

, . ,

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد پروژه مهر با مدیریت معاونت متوسطه در قالب کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و تمهید مقدمات انجام شد. ناظرانی داشتیم که به مدارس سرکشی کردند.

, . ,

کریمیان در ادامه به ساماندهی نیروی انسانی مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای تامین نیروی انسانی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ظرفیت ماده ۲۸ استفاده کردیم و بخش باقی مانده  کسری نیروها را از ظرفیت حق التدریسی استفاده می‌کنیم.

,

کریمیان همچین درباره کارگروه نظارت، ارزیابی و رصد میدانی اظهار داشت: کارگروه پرورشی و کارگروه نظارت و ارزیابی را در برنامه‌های صورت گرفته داشتیم، در واقع نظارت میدانی توسط کارگروه‌ها انجام شد و رصد پروژه مهر را در حال انجام است. همچنین کارگروه تعیین صلاحیت مدیران را داشتیم که اقدامات لازم در این راستا انجام انجام شد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خاتمه به ۱۰ مصوبه جدید آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش تهران نیز ۱۰ مصوبه جدید برای آغاز سال تحصیلی داشت و امیدواریم شور و نشاط به مدارس  دوباره برگردد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه